pochwały, skargi, zażalenia, opinie, wnioski
Dzień dobry wszystkim obecnym na forum....
Mam taką jedną delikatną kwestię do poruszenie o której wydaje mi się, że zarząd Spółki DomBest troszkę zapomniał.... (rozumiem teraz CHOINKA JEST NAJWAŻNIEJSZA) ;-)
A mianowicie:
przysłali ostatnio Państwo piękne zestawienie kto?? ile?? i jak dużo zalega z tzw. zaliczkami na poczet czynszu..... + rozliczenie za zużycie wody (z pół rocznym opóźnieniem - szczegół)
Panie Prezesie minął rok odkąd zarządzają Państwo naszymi wspólnotami.....
W jakim terminie zostaną zwołane zebrania na których zostaną przedstawione koszty utrzymania poszczególnych wspólnot.....????? - czy mamy jak Pan to pięknie określa "troszeczkę Panu zaufać"???
I proszę o wyjaśnienie na jakiej podstawie naliczyli Państwo tzw. zaliczkę na poczet sprzątania i utrzymania czystości w miesiącu 11.2009r. jeśli nie mięli Państwo podpisanej umowy z firmą sprzątającą....
Offline
Jestem również zdania że powinno być już spotkanie podsumowujące, aby każdy wiedział jak rozkładają się koszty. Tak samo jak w tym roku będzie z firmą która zajmie się odgarnianiem śniegu, ktory zapewne niedługo znów sparaliżuje nasze osiedle..
A co do kosztów - na spotkaniu na początku roku z tego co pamiętam zostało przegłosowane że nie płacimy za wywóz śmieci z garaży i komórek. Ja sobie to odjęłam od kosztów, a na otrzymanym rozliczeniu nadal takie koszty są. Po kontakcie z DB dowiedziałam się że nic o tym nie wiadomo, ale jeśli coś takiego było to oczywiście dostaniemy rozliczenie roczne z korektą na początku roku.
Czy ktoś pamięta czy to było zaprotokołowane? I czy są osoby które również przestały opłacać te dwie rzeczy?
Offline