pochwały, skargi, zażalenia, opinie, wnioski
chciałbym się zapytać nowych sąsiadów, którzy zdążyli lub już niedługo zamieszkają na maciejkowym:
1. czy VB mówił kto zostanie waszym zarządcą?
2. czy znacie już zliczenie wszystkich waszych kosztów zamieszkania (woda, część wspólna, śmieci)
3. gdzie będziecie wyrzucać śmieci gdy już wam zabiorą kontener, lub
4. kiedy dostaniecie pojemniki na śmieci?
ciekawi mnie to tylko dlatego, że VB miał już nie wybierać DB na zarządcę dla nowych budynków, a sam prezes DB na spotkaniach z mieszkańcami mówił, że współpraca nie układa się z VB zbyt dobrze.
Offline
Witam!!
Jestem nowym mieszkańcem Maciejkowej 22. Jeśli chodzi o pytania raq777, to odpowiedzi sa nastepujące:
1. Naszym zarządcą jest firma DOM Zarzadzanie nieruchomościami, ul. Smolańska 3
2. Znamy już wszytskie koszty za śmieci i wodę oraz za części wspólne.
3. Jeśli chodzi o śmieci to VastBouw jest na etapie projektowania dodatkowej osłony śmietnikowej. A do czasu jej powstania sprawa nie jest jeszcze uregulowana.
Offline
Płacimy 1,81 złotego za metr kwadratowy. W tym opłata za prąd części wspólnych, mycie klatki codziennie (chociaż ostatnio to chyba jednak już nie koniecznie), utrzymanie terenów zewnętrznych, koszty zarządcy, ubezpieczenie budynku, pensja dla Pana który opiekuje się budynkami. Osobno płacimy za wodę i śmieci.
Offline
W naszej kladce mycie odbywa się 2 razy w miesiącu
Czy mogłaby Pani podać ile płacicie na fundusz remontowy ? Czy za wodę płacicie ryczałtem miesięcznie czy według liczników i jaka to jest kwota, oraz ile płacicie za śmieci.
Ostatnio edytowany przez KW (2011-02-22 18:31:04)
Offline
Za wodę płacimy ryczałtem. Przyjęte jest w tej chwili 5 m3. Za mert płacimy nie całe 6,00 złotych i za ścieki tak samo. Za śmieci płacimy trochę ponad 30 złotych za osobę. Ale to do momentu kiedy blok się zasiedli. Potem będzie mniej. W tej chwili musimy opłacać kontener na odpady poremontowe/powykończeniowe.
Offline
w dom best sytuacja wygląda nieco inaczej:
za wodę i ścieki łącznie 8.96 za metr
administracja to 0,6 za metr
fundusz remontowy 0,5
energia czesci wspolnej, śmieci, konserwacja, czystosc terenu, i pozostałe to w sumie: 1,76 za metr
bynajmniej tak wygląda mój rachunek co miesiąc
Offline