Maciejkowe Wzgórze - Vastbouw DEVELOPER

pochwały, skargi, zażalenia, opinie, wnioski


#1 2010-04-19 21:16:19

KW

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 63
Punktów :   

DOMBEST - księga skarg i wniosków

My po kolejnym malowaniu klatki mamy białe drzwi wejściowe do mieszkania. Złożyłam reklamację do Dom bestu wraz ze zdjęciami a oni odsyłają mnie do VB.
Czy może ktoś ma ten sam problem z drzwiami ?

Pozdrawiam

Offline

 

#2 2010-04-19 21:35:14

KW

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 63
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

Nam przy odbiorze mieszkania powiedzieli, że w marcu 2010 roku raz jeszcze będą malować klatki, kiedy mieszkańcy się wprowadzą. W związku z tym mamy zniszczone drzwi wejściowe do mieszkania.
Dzisiaj Dom Best odpisał, że reklamację przekazali do VB.
Ciekawe jak długo będziemy czekali na odpowiedź i czyste drzwi.

Offline

 

#3 2010-04-19 21:41:27

PR31

Użytkownik

Skąd: Limby
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 59
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

nam też tak powiedzieli ale wymalowali przed wprowadzeniem się czego efektem są brudne i niedomalowane ściany a dopiero minęło pół roku.

Offline

 

#4 2010-04-19 21:42:53

rosti&picia

Użytkownik

Skąd: jaworzynki
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 63
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

KW napisał:

Nam przy odbiorze mieszkania powiedzieli, że w marcu 2010 roku raz jeszcze będą malować klatki, kiedy mieszkańcy się wprowadzą. W związku z tym mamy zniszczone drzwi wejściowe do mieszkania.
Dzisiaj Dom Best odpisał, że reklamację przekazali do VB.
Ciekawe jak długo będziemy czekali na odpowiedź i czyste drzwi.

ciekawi mnie jak bardzo musza byc brudne klatki by je zechcieli odswiezyc... bo poki co nie widzailem nikogo z pedzlem i biala farba

Offline

 

#5 2010-04-19 21:49:20

KW

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 63
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

natknęliśmy się na malarzy na swoim piętrze

Offline

 

#6 2010-04-19 22:08:10

zigzak

Użytkownik

3958970
Skąd: Maciejkowa
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 90
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

Z tego co wiem to wszelkie prace na klatkach były zlecane przez VB i były związane z tym że klatki nie były pomalowane dobrze. Jak zwykle nie zdążyli a potem się tłumaczyli że i tak by się pobrudziły przy wnoszeniu materiałów. Tak na marginesie to Dom Best bez zgody wspólnoty nie może robić żadnych prac typu "malowanie klatki" - chyba że na własny koszt, a to raczej nie możliwe.

U nas drzwi nie pochlapali farbą, ale za to jak szlifowali ściny nie posprzątali tego pyłu, który osiadł na drzwiach. Potem pracownicy którzy wchodzili na strych pobrudzili ścianę koło drabinki obłoconymi butami.

Jeśli chodzi o Pana Makiełę to wysłałem mu kilka maili w dość poważnych sprawach. Niestety zero reakcji. Żarówkę w piwnicy wymieniali 2 tygodnie. Żenada. Dbają tylko o kasę i nic więcej. Nasza brama garażowa jeszcze 10 dni temu umazana było błotem do wysokości 1 metra. A przecież śniegu już nie ma ze dwa miesiące.
Chyba trzeba coś z tym zrobić.

Offline

 

#7 2010-04-20 07:12:50

 WiecznieNiezadowolony

Użytkownik

Skąd: Jaworzynki
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 73
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

Na Dom Best to ja bym specjalnie nie liczył. Nie będą kąsać ręki która ustawiła ich na stanowisku, która ich karmi czyli VB.
Grzecznie poczekają aż się gwarancja na mieszkania skończy a wtedy dobiorą się z usuwaniem usterek, których jest bez liku do naszych pieniędzy.
Już teraz biorą to pod uwagę ustanawiając fundusz remontowy na wysokim poziomie - 0,5zł za metr. Na Duńskiej biorą 0.3zł. Tutaj "z rozpędu" też naliczali 0,3 ale jak się zorientowali co się na tym osiedlu dzieje to zwiększyli kwotę. Bo uwierzcie - będzie co naprawiać.

Temu zarządcy trzeba patrzeć na ręce w każdej sprawie, a jak tylko będzie to możliwe zmienić. Jeśli się nie mylę Rosti&picia pisali że na os. Różanym płacili zdecydowanie mniej. To już jest punkt zaczepienia, trzeba sprawdzić jaki tam był zarządca i zapytać za ile zajęli by się naszym osiedlem, tak żeby standardy były europejskie a nie afrykańskie.

Na pierwszym i ostatnim spotkaniu lokatorów z zarządcą ustanowiono, że nie będą naliczane opłaty "za śmieci" od garaży i komórek lokatorskich i co ? I dalej jest po staremu, nic nie zmienili pomimo woli lokatorów. Poza tym niedługo minie rok od oddania budynku a o kolejnym spotkaniu lokatorów ani widu ani słychu, żeby się czasem ludzie nie skrzyknęli ze sobą i nie zorientowali że coś jest nie tak z wilgocią na ścianach, ogrzewaniem, wysokością czynszu itp itd.

Jeszcze raz powtórzę, nie ma co na nich liczyć - umiesz liczyć licz na siebie. Trzeba się organizować w ramach wspólnot, razem możemy więcej. Powołanie rzeczoznawcy budowlanego dla jednej osoby to duży wydatek ale jeśli każdy się dołoży to nie będzie już tak źle, trzeba wziąć się za tych partaczy.

A rachunki były i są wysokie. I tylko za co się pytam ? Utrzymanie terenów zielonych ? Przecież zagęścili te bloki do granic możliwości, jeden drugiemu w okna zagląda. Jakby policzyć to na jednego mieszkańca przypada pewnie z 10m. trawnika.

Wywóz śmieci ? Jak policzyłem firma w której pracuję płaci za wywóz śmieci miesięcznie tyle co ja. Bardziej opłaca się podpisać indywidualnie umowę z Remondisem - autentycznie, nie przesadzam w niczym.

Więc może techniczne utrzymanie bloków tak dużo kosztuje ? Zaraz zaraz, przecież te bloki są nowe ! Dachy, izolacje, mury, to powinno służyć przynajmniej kilkanaście jeśli nie kilkadziesiąt lat bez większych inwestycji ! To nie jest stara rudera w którą trzeba ciągle wkładać pieniądze. No chyba że deweloper spartoli i powoła zarządcę który będzie to partactwo tuszował...

Powiem na koniec tyle - bierność będzie nas w tym przypadku sporo kosztować...


Cóż z tego, że przyłbica otwarta kiedy łeb zakuty ?

Offline

 

#8 2010-04-20 07:17:01

 WiecznieNiezadowolony

Użytkownik

Skąd: Jaworzynki
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 73
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

A co do klatek schodowych to sprawdźcie czy nie macie w umowie przedwstępnej napisane że ma być pomalowana lamperia, bo u mnie jest. I ta lamperia będzie, to wam mogę obiecać, już ja się o nią upomnę....


Cóż z tego, że przyłbica otwarta kiedy łeb zakuty ?

Offline

 

#9 2010-04-20 14:44:02

PR31

Użytkownik

Skąd: Limby
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 59
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

Popieram w całości wypowiedż powyżej. A co do malowania klatek to ja się upomniała i mnie niestety zbyli bo oni uważają iż wymalowanie na biało zmywalną farbą jest lepszym rozwiązaniem od lamperii. Ciekawa jestem czy tak sobie mogą zmieniać jak chcą zresztą to nie jest zgodne z załącznikami z oferty umów przedwstępnych i aktem notarialnym. Poza tym gdy wspomniałam, że na str internetowej dalej oferują lamperie, chwilę po tym zostało to usunięte z oferty.

Offline

 

#10 2010-04-20 19:37:07

 limby35

Administrator

Zarejestrowany: 2010-04-16
Posty: 9
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

KW napisał:

My po kolejnym malowaniu klatki mamy białe drzwi wejściowe do mieszkania. Złożyłam reklamację do Dom bestu wraz ze zdjęciami a oni odsyłają mnie do VB.
Czy może ktoś ma ten sam problem z drzwiami ?

Pozdrawiam

Trochę porządku na forum..
Tutaj zamieszczajmy wszelkie uwagi. Poprzedni wątek niech zastanie tylko z numerem tel.
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Admin

Offline

 

#11 2010-04-20 21:11:12

kierownikszz

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 4
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

Co do postu Wiecznie Niezadowolonego na zarządcę proponuje spojrzeć jednak łaskawym okiem. Pamiętajcie, że macie zarząd wspólnoty którzy was reprezentują i to oni mają mieć najlepszy kontakt z zarządcą. Jeśli nie jesteście w stanie zorganizować spotkania w przeciągu 2 tygodni to gratuluję. Należy też rozróżnić zarządcę od wykonawcy. To zarządca jest dla was a nie wy dla zarządcy. Wszystko "da się" tylko Wy tego musicie chcieć. Trawnik jest częścią wspólną a nie 10m ma każdy.  Nie porównuj wysokości funduszu remontowego w swoim budynku do innych budynków. 50gr za m2 to bardzo mało. ( znam przypadki 5pln za metr ale mieszkańcy mają ambicje i wiedzą, że jeśli oni nie zapłacą to nie zapłaci nikt) . Lepiej mieć kasę na koncie niż później zmieniać uchwały i podwyższać FR.

Zigzak żarówkę wymieniali dwa tygodnie i płaciła wspólnota?. Czy jako wspólnota nie możecie kupić 10 żarówek żeby wymieniała sprzątaczka? Co macie na fakturze ile kosztowała wymiana żarówki 50pln?

pozdrawiam
kierownikSZZ

Offline

 

#12 2010-04-20 21:22:39

rosti&picia

Użytkownik

Skąd: jaworzynki
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 63
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

WiecznieNiezadowolony napisał:

Na Dom Best to ja bym specjalnie nie liczył. Nie będą kąsać ręki która ustawiła ich na stanowisku, która ich karmi czyli VB.
Grzecznie poczekają aż się gwarancja na mieszkania skończy a wtedy dobiorą się z usuwaniem usterek, których jest bez liku do naszych pieniędzy.
Już teraz biorą to pod uwagę ustanawiając fundusz remontowy na wysokim poziomie - 0,5zł za metr. Na Duńskiej biorą 0.3zł. Tutaj "z rozpędu" też naliczali 0,3 ale jak się zorientowali co się na tym osiedlu dzieje to zwiększyli kwotę. Bo uwierzcie - będzie co naprawiać...

z tego co mi wiadomo to zarzadce mozna zmienic juz po 1 roku ...takze powinno im zalezec na tym abysmy byli zadowoleni z ich uslug tym bardziej ze nasze osiede bedzie dosyc duze...

Offline

 

#13 2010-04-20 21:42:57

kierownikszz

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 4
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

Obawiam się, że nie bardzo rozumiesz nasze codzienne zmagania z zarządcą...

tu raczej nie chodzi o rozumienie tylko o niewiedzę. Nie reprezentuję żadnej ze stron i nie znam dogłębnie tematu. Oczywiście zarządcę możecie zmieniać ile chcecie. Trzeba mieć po prostu więcej rozwiązań niż problemów, co nie znaczy, że każdy zarządca będzie mieć rozwiązania. Moje jedyne pytanie to co na to zarząd wspólnoty na wasze opinie i co robi w tym kierunku żeby się wyprostowało.

Offline

 

#14 2010-04-20 21:52:12

rosti&picia

Użytkownik

Skąd: jaworzynki
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 63
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

a to jest to o czym pisalismy wczesniej...jak cos to mam namiary na tego zarzadce
http://zapodaj.net/20891a8005a1.jpg.html

Offline

 

#15 2010-04-20 22:29:08

 WiecznieNiezadowolony

Użytkownik

Skąd: Jaworzynki
Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 73
Punktów :   

Re: DOMBEST - księga skarg i wniosków

My tu gadu-gadu a Niemcy się zbroją. Proponuję zaaranżować jakieś spotkanie, takie pisanie zajmuje zbyt wiele czasu, wątki się plączą, trzeba konkretnie coś ustalić, zacząć działać. Rachunek Rostiego wygląda rozsądnie.

KierownikuSZ, trochę mniej filozofowania, więcej konkretów. Nie wiem jak wyobrażasz sobie sprzątaczkę DB z naszymi 10 żarówkami które sami kupimy biegającą z drabiną po osiedlu. Kto ma te żarówki kupić, kto ma za nie zapłacić, kto ma zapłacić sprzątaczce za dodatkową pracę? To bez sensu, zaprzeczenie idei wspólnoty. Rozumiem Twój luz, Ciebie to nie dotyczy ale mieszkańcy wydali trochę grosików na te mieszkania i nie chcą żeby ich robić w bambuko.
I nie pisz o funduszu remontowym 5zł za metr.  W przypadku 70m mieszkania, dużego garażu i komórki w VB była by to kwota powyżej 500zł na sam fundusz, trzeba być delikatnie mówiąc mało rozgarniętym żeby tyle płacić. Wątpię żeby to była prawda. Ale zdjęcia ładne, dziękujemy.


Może spotkanie pod koniec tygodnia ? Kto będzie to będzie, ważne żeby nawiązać kontakt.


Cóż z tego, że przyłbica otwarta kiedy łeb zakuty ?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.flyforfame.pun.pl www.europe.pun.pl www.juniorfansubs.pun.pl www.dmasg.pun.pl www.nolimitsteam.pun.pl